Subject: FW: [Webdesktop: ] Soolise diskrimineerimise kahtlus vanglate kodukorras
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 16:13:22 +0300

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 21. juuli 2025 15:40
Adressaat: Rait Kuuse - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Kristi Joamets - VOLINIK <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Õiguskantsleri Kantselei - OKK
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: [Webdesktop: ] Soolise diskrimineerimise kahtlus vanglate
kodukorras

Lugupeetud Rait Kuuse

edastan Teile vastuskirja seoses juuksevärvi kasutamise võimaldamisega
meessoost kinnipeetavate poolt.

Lugupidamisega

Christian Veske
Soolise võrdõiguslikkuse ja võrdse kohtlemise volinik

seotus kirjadega meie 1-4/26_2025, JUM 12.06.2025 nr 11-8/4638,
menetlus18.03 nr 1-1/55_2025